neděle 20. listopadu 2011

11 - Mobile

Aneb "Závrať hrabáče podzimního listí". Tak by se daly nazvat mobilní pokusy. Na ně jsem si půjčil mobil mé dcery Kláry, protože o své Nokii vím, že dělá snímky tak děsné, že bych se je nikdy neodvážil někomu ukázat. Bohužel nejsem s jejím Samsungem nijak sžitý, což se projevilo třeba tím, že jsem některé z fotek udělal jen v rozlišení 600 x 400. To je i případ druhého snímku s kolečkem (též se vztahem k "mobile"), proto je finální snímek tak malý. Škoda, zrovna se mi zamlouvá víc, než ten první. Kruhové máznutí jsem u obou docílil točením mobilu během expozice, můj oblíbený experiment :o). A abych mobilní téma dotáhl do konce, nechal jsem na úpravách zapracovat prográmek PhotoToaster v iPadu. Šlo víceméně jen o kontrast, vinětaci, texturu a rámeček, samé prkotiny... ;o)


1 komentář:

  1. Me se vic libi ten prvni snimek, efekt toceni doplnuje i dobra kompozice, listi na zemi jako by se obtacelo strom. Barvy super kontrast (bila/zmrzla na vetvich stromu/za plotem a ruda listi na kriklave zelene trave ;-))). "Mobile" bych nechal i na pristi rok, kam nas to schvalne posune? ;-))

    OdpovědětVymazat